Om man upptäcker ett fel i våra fastigheter, kontakta styrelsen för felanmälan via brftradkronan@gmail.com.
Föreningen har avtal med följande företag:
TV, bredband, telefoni Ownit & Tele2
Tvättmaskin och torktumlare i tvättstugan Stenlunds Service AB
Strömavbrott och fjärrvärmefel (hela fastigheten) Fortum
Nycklar och lås till din lägenhet Aspudden Lås (nya nycklar kräver intyg från styrelsen)
Fel på hissar och garageport Stockholm Hiss- & Elteknik AB
Ohyra, skadedjur Anticimex
Översvämning, vattenläckage, värmefel WIAB service
Hushållssopor/matavfall Stockholm Stad
Sorterade sopor PreZero
Fastighetsskötsel WIAB Service
Elbilsladdning Waybler
Vid akuta fel/jourtid (icke kontorstid) gällande översvämning, vattenläckage och värmefel kontakta WIAB Service på 08 - 801 628.
Meddela "Detta larm ska vidarebefordras till WIAB". Ange vilken adress larmet gäller, ditt namn och telefonnummer för motringning, samt upplysningar om händelsen.
Observera att jourmontör inte ska anlitas för fel så som droppande kranar, stopp i avlopp, fel på kyl/frys och dylikt. Om det visar sig att fel som åtgärdats beror på bristande underhåll av bostadsrättsinnehavaren kommer denna att få stå för kostnaderna.